kolmapäev, märts 16, 2005

Pundar, puntra, kontra, kontratenor

Kes on Ivo Post? Kontratenor. See oli lahe. Mulle meeldis. Ta laulis laupäeva õhtul, kui ma Tartus olin. Ülikooli kohvikus sellel "hubasel koosviibimisel". Vägev. Ma olen kuulnud küll sellistest inimestest, aga ise seda näha ja kuulda on midagi muud. Kui ta algul hakkas rääkima, et me täitsa ära ei ehmataks ja mainis kastraate, sain ma kohe kõigest aru. Ja kui ta laulma hakkas, läks aina paremaks. Ma seisin seal ja kuulasin. Tõepoolest kuulasin. Naise häälega mehi kohtab harva. ja see ei kõlanud nõmedalt, see oli lahe. Tõepoolest. Ma ei aja jama.
Ja tort oli seal ka hea. Ja see Viivi Luige saadetud luuletus oli ka tase.
Kes on Janika Kronberg? Naine, eks? Eks? No on ju? Aga ei ole. Ta on mees, täitsa mees ja mitte Jaanika, vaid Janika. Ei, normaalne tüüp, kuigi see oli kahtlane, kui ta oli nõus meiega koos hommikul füüsikateaduskonda tulema. Ta oli züriis. Tutvustas end kohe. Üks tüüp jäi hiljaks. Siim Maripuu muidugi. polegi teda ammu näinud. Muutunud on ja mitte vähe. tartu oli lahe. Tahaks tagasi.
"Esimesel korrusel?"
"Ei, teisel. Siin on kirjas."
"Valetad?"
"Ei!"
"Ise kirjutasid selle teise kriipsu siia juurde nagunii!"
NAER

0 Teiste mõtted:

Postita kommentaar

<< Home