reede, jaanuar 27, 2006

I can be your fuckin´ princess!

Ma pidin selle lause kirja panema. Häh. Printsess. Häh. Jah, ma oskan beibe kah mängida. Eriti siis, kui me videosid teeme. Muide, telemeedia ringis on tore.
Häh. Printsess. Aga ma võin olla. Kui väga vaja. Korraks. Mitte kauaks. Ütle! Jemand da? Oder bin ich ganz allein? Natürlich, Karl, du bist allein! Und so einsam! This post is full of bullshit. Menjaaa savuut Silja. I love languages. Ich liebe die Sprachen! Los cojones! Aitab. Stop the bullshit! Höre auf!

Homme ma puhkan. Mõnuga. Iro ütles, et ma ei pea kooli tulema. Hahahahaa. Mõnikord on pingutamisel omad eelised ka. Enne olümpiaadi võib päeva vabaks võtta. Nii hea. Ja siis mais saab minna nämm-asju sööma. Mais tulevad sakslased. Heilige scheisse! See Jonas tuleb siia. Aga jah. Paneme Heili tuppa koos Bravodega kinni ja söödame talle hirsiputru moosiga. Lootku vaid, et hamburgerit näeb. Ta on alaealine. Mina olen siis täiskasvanu. Pahadele lastele alkoholi ei anta. Häh, ma olen nii õel. Ich bin so gemein! Praegu on saksa keele tuju. Praegu on kahtlane tuju. Tahaks midagi põlema panna. Iseennast? Ääh.

Kuulan muusikat. Ursula, ursula, ursula. URSULA! Minu sünnipäeval Lihulas. Mm. Ja mina olen ka seal. MMMMMMM. My plug in baby....Muse! MUSE! Äh, mida ma praegu veel kuulan? Ahjaa, Rujat. "Räägime, räägime teistest. Teised las räägivad meist. Ise me endast ei räägi, väärime paremat naist."

Iseendast räägime harva. Tegelikult räägime iseendast palju, aga pealiskaudsemalt. Umbes nii, et mina tegin seda ja mina nägin toda. Aga tõeliselt tähtsatest asjadest me ei räägi. Sellest, mis toimub sees. Sellest kirjutame. Sellest ei tahagi alati rääkida. Aga ma kirjutan sellest mõnikord. Ma lähen peksan nüüd pead vastu seina või midagi. Äkki tuleb mõistus tagasi.

In your head, in your head..what`s in your head? Posted by Picasa

0 Teiste mõtted:

Postita kommentaar

<< Home