neljapäev, märts 31, 2005

Mõnikord on tore haige olla...

Olen haige, nagu arvata võib. Praegu tunnen ainult nõrkust. Peavalu on läinud. See algas kõik eile koolis, kui tundsin viimaste tundide ajal, et olen kohutavalt väsinud. Kõik, mida ma teha tahtsin, oli magada! Ma magasin. Pool tundi. Umbes kuue ajal. Öösel tahtsin ka magada, aga kuidas on võimalik uinuda, kui pea on mõtteid täis. Kuna ma olin õhtul käinud Aliase foorumil, siis ei suutnud ma peast välja saada Aliast. Ma nägin numbreid ja sõnu. Kohutav. Lõpuks õnnestus uinuda. 7.15 helises kell. Pea oli tuim. Üks mõte: ma ei lähe kooli ja ei läinud ka. Praegu istun kodus. Alisa käis siin. Keemia jäi ära. Ta tõi mulle muusika tv ja mata vihiku. Aitäh, Alisa! See oli väga armas. Näitasin talle Tagaotsitavate ja Jetisaate videosid. Tuba oli päris sassis, aga ma ju alles kolmveerand kümme tõusin ka. Enam ei valuta. Jeeeee!! Inimese tunne hakkab tagasi tulema. Peaks mata ümber kirjutama. Hiljem.

0 Teiste mõtted:

Postita kommentaar

<< Home