reede, detsember 30, 2005

Öine postitus.

Mõtlesin siin omaette, et teeks ühe öise postituse ka, enne kui ma magama lähen. Niisama. Kuulan Nirvanat. Nirvaana, ülim hingerahu. Hea. Kohe lähen magama. Voodi juba ootab. Aga täna seal sees kassi pole. Las magab Heili toas, siis ei kiusa mind ka. Täna hommikupoole oli raske magada, sest Loom otsustas mu kaela peal aeleda. On tüüp. Ta oli igal pool. Pea ümber. Ega magamisest midagi eriti välja tulnud.


Nii. Homme pidin igasugu tarkasid asju tegema. Et kasulikku tunnet tekitada. Ma usun, et teen seda hullumeelset peegli ees tõmblemist ka. See oli liiga naljakas. Oih, aga see on juba täna ju! Hmm. Keegi ütles, et...See oli Mann, kes ütles, et uus päev algab siis, kui sa oled vahepeal ära maganud. See oli umbes nii, et läksime nostalgia päevade paiku keset ööd teatrist koju ja siis Mann ütles: "Homme näeme!", aga mina torkisin: "Täna! Juba täna!" Siis ta rääkiski seda asja.


Aga mina küll ei tea, mida ma tegema hakkan. "Kummitus kraavis" tuleb arvutisse ümber trükkida. Eriti kaugele ma muidugi jõudnud pole, aga küll jõuab, küll jõuab. Uurimistööd on ka vaja teha. Ei, Silja, nii ei lähe! Ei hakka mingeid arvutiasju tegema. Kasulikke asju on vaja teha. Et päev läheks korda, kobin korra õue, jalutan kas või üksi kuhugi Paralepa randa või midagi ja mõtisklen elu üle. Kunagi tegin seda tihti ja hea oli! Ma pidin Kirsikaga kunagi uisutama ka minema, nii et miks ka mitte. Aga üksinda tahaks jalutada. Ainult koju ei viitsi tulla. Praegu on õues külm ka. Kampsunid selga, kõik kodus leiduvad kampsunid selga...


Ja seda ka veel, et sellele puudlile tuleks unerohtu anda. Ta on ju netiga täitsa hulluks läinud. Magades ei saa ta ju oma kurja plaani ellu viia. Teda võiks tabada narkolepsia, hahahaa. Aitab insomniast. Huvitav, kas ta juhib minu netiühendust mõtte teel. Siis on ta mõistus võimas.


Tahaks kohe öelda seda, et...
"Tollal olid inimestel palju suuremad ajud kui tänapäeval ning seetõttu said nad salapäraste asjade üle pead murda." /"Galapagos", Kurt Vonnegut
p.s. tollal tähendab aastal 1986. Tänapäeval tähendab miljon aastat pärast seda.

1 Teiste mõtted:

Blogger lontu lõvikutsu arvas nii...

Võibolla on "Galapagos" väga hea alustamiseks. Igatahes on ta täiusele väga lähedal ... joonistab huku ja allakäiku. Mina alustasin "Tšempionide einest", mis on vist kõige erandlikum raamat, sest vajab illustratsioone. Mäletan teda nüüdseks juba halvasti, tõsi.

29 jaanuar, 2007 00:37  

Postita kommentaar

<< Home