reede, detsember 30, 2005

"Noh see A-täht, millel on kriips läbi."

Heili tuli koju. Ma sain veidi sõimata. Selle pildi pärast, mis ma üles panin. Ta rääkis naljaka loo ka. Tüüp on koomik. Käis Tallinnas Jaama turul, Balti Jaama turul noh ja tahtis sealt 1000 pisiasja putkast anarhia-ketti osta. Mõtles, et see müüjamutt nagunii ei tea, mis asi see anarhia on ja hakkas siis seletama talle.
"Palun näidake seda ketti, millel on a-täht ja kriips on läbi."
"Seda anarhia märki?"
"Jah, seda anarhia märki!!!"
Ma läksin täna hulluks. Tuju oli normaalne. Olin Heili toas ja läksin hulluks ja jälgisin seda tema peeglist. Muusika mängis ja siis hüppasin end segaseks. Green Day. Vot. Vaidlesime Heiliga selle üle, kumb meist enne My Chemical Romance´i ja Green Dayd kuulama hakkas. Mina tegin alguse, aga Heili arendas edasi. Vaikselt, aga siiski. Green Day on väga minu rida tegelikult. Aga see pole õige asi, mille pärast hullult vaielda. Tegelikult tahaks seda pärnaõieteed saada.

0 Teiste mõtted:

Postita kommentaar

<< Home