reede, aprill 14, 2006

Selles suhtes, et uus päev on koitnud, maja on püsti, kuskil nurgas okset ei ole, asjad on terved, pea ei valuta, emme ei tea mitte kui midagi, Heili rahunes ka juba maha, silmas on natuke mingit põletikku, et, et, et.. Jah. Siin oli eile palju inimesi. Neid, keda ma polnud juba väga ammu näinud (Heidi!!) ja kellega oli tore rääkida, vahukommigrillijaid (Maarja! ta tõi viinamarja ka), Laruse rahvast ja muidu toredaid inimesi. Mulle meeldib, kui mul inimesed külas on. Ja õnneks polnud siin midagi eriti koristada ka. Ja tegelikult magaks natuke veel. Ja kui ma kunagi üles ärkan, võiks Roosta jaoks oma CV koostada. Ma ju ikka lähen sinna tööle, eksju, onju?? Heidi rääkis sellest toredaid asju. Sobib küll mulle. Aga enne kui ma magama lähen, vaatan Veronica Marsi 1. osa. Ma olen seda nii kaua oodanud. Mämm-nämm. Ja täna tuleb sõitu harjutada. Teisipäeval on ARK-is platsieksam ja nädala pärast linnasõit. Ma elan selle üle ju?

Siis, kui mina tõusin, paistis päike ja tuba oli ilusat valgust täis. Enam päike ei paista. Kui päikest näete, siis öelge talle edasi, et Silja/Sveta ootab teda endale külla!
 Posted by Picasa

2 Teiste mõtted:

Blogger Silts arvas nii...

Kui ma väga käkki ei keera, siis aprilli lõpuks saan jah!

14 aprill, 2006 16:13  
Blogger Silts arvas nii...

Ma võin üksi vahukommi ka osta ja üksi neid grillida.

16 aprill, 2006 10:18  

Postita kommentaar

<< Home