teisipäev, aprill 11, 2006

Ma tahaks oma Milo Rambaldi teksti välja printida, aga ei saa. Keegi tross on arvuti juhtme valesse pistikupessa toppinud, nii et ma ei saa enne printerit sisse panna, kui arvuti seinast välja tõmban, arvuti juhtme õigesse pessa panen ja nii edasi! Ja siis teen arvuti uuesti lahti ja prindin! Tore lugu küll!

Annil on selle kohta 1 armas väike teooria.

Kirjeldus: "inimene istub kusagil nurgas, kus on vähemalt kaks pistikupesa, ja tõstab juhtmeid ühest peasast teise. Ja tunneb ise sealjuures ohjeldamatut rahulolu, mis ei luba tal seda tegevust lõpetada, selle tegevuse kaudu põgeneb ta pärismaailmast"

Selline on siis minu haigus. Ja Anni uurib selliseid inimesi. Ja kirjutab neist raamatu. Vägev elu mul. Ma olen katsejänes.
 Posted by Picasa

0 Teiste mõtted:

Postita kommentaar

<< Home