neljapäev, märts 31, 2005

Haigutus...ära väsita mind, palun...

Mõnel inimesel on lihtsalt anne teisi väsitada. Anne? Jah, kindlasti. Võib-olla on asi lihtsalt selles, et ma olin eile niisamagi kohutavalt omadega läbi. Jaa, ma kuulsin juba, et sa käisid Eneka juures. Ei ole vaja detaile. Marelle, Marelle, Marelle...Ma tean, et sa ei loe mu blogi. See hakkas eile nii jubedalt tüütama. Tahtsin juba kiiremini koju saada. Jess! Kastani pood! Edasi üksinda! Poes käisin ka. Ostsin mingeid maisipulki. Täiesti suvalisi. Võib-olla väsitab Marelle seepärast, et ta räägib nii "raskelt". Ta rõhutab iga sõna ja aja jooksul võib see häirima hakata. Mis sest, et ta on mu sõbranna. Vahel tahaks ikka eemale saada. Samas on ta üks neist, kes teavad asju, mida teised ei tea. Üks lähedasemaid sõbrannasid, aga mitte kõige lähedasem. Ta teeb mõnikord väiksest asjast liiga suure numbri. Tõepoolest. Eks mul endal ka mõnikord juhtub, aga jah...Aitab. Las Marelle elab. Jätan ta rahule.

0 Teiste mõtted:

Postita kommentaar

<< Home