reede, detsember 30, 2005

Elu.

Mina lähen täna õue. Haa. Ma olen õnnelik. Peaaegu. Vähemalt suudan end kuidagi arvuti kütkest lahti rebida. See on hea. Seda olen ma kogu aeg tahtnudki. Seda pärnaõieteed tahaks tegelikulut ka. Tõsiselt. Peaks kuskilt muretsema. Vaatasin täna hommikul telekat nagu mingi orbik. Tore oli üle pika aja telekat vaadata. Hm, äkki oleks pidanud öösel Nightchati ka vaatama? Telekast tuli mingi kahtlane koera-film. Koduloomast koer põgenes metsa, et hakata metsloomaks. Ta nimetas end Napoleoniks. Ta tahtis olla metsik elajas, kes tapab söögi jaoks. Ei õnnestunud. Läks koju tagasi. Mida oligi arvata. Seal oli veel psühh kass ka. "This kitten has really lost her mittens!" ütles koer. See tõlgiti nii: "See kass on täielik psühh!!"
Indiana Jonesi vaatasin ka. Indiana Jones oli pisika. Siis tuli Vivast Jacko vs Eminem. Vaatasin vanu Jacko videosid veidike. Nüüd lähen minema. Kaameraga lollusi tegema. Jajaaa. Eiei.

0 Teiste mõtted:

Postita kommentaar

<< Home