laupäev, märts 25, 2006

Böö.


"Selle ankeedi omaniku vanus ei ole määratud. Täiskasvanute kirjad alaealistele ja kasutajatele, kelle vanus ei ole teada, salvestatakse."

Selline tore kirjake siis reidis. Nagu välja tuleb, võin ma olla jube inimene. Äkki ma ahistan lapsi. Äkki ma olen ohtlik. Äkki ma ohustan neid lapsi ja kasutajaid, kelle vanus ei ole määratud. Ma olen ju nii kuri. Ma olen nii kahtlane. Mind on vaja karta. No kui selle meetodi kaudu mingi pervert või vägistaja või kes teab kes tabatakse, siis ma plaksutan. Ja naeran hästi kahtlast naeru.
 Posted by Picasa

3 Teiste mõtted:

Blogger Ari arvas nii...

sa naerad Deemonlikku naeru. See on kindel.

25 märts, 2006 11:41  
Blogger Silts arvas nii...

Vau, sa tead minust ikka päris palju.

25 märts, 2006 11:56  
Anonymous Anonüümne arvas nii...

Mind ahistad sa kogu aeg. Käid mind koolis piinamas. Sul midagi muud teha ei ole wää, kui minu klassis kõik päevad passida?

27 märts, 2006 19:19  

Postita kommentaar

<< Home