teisipäev, aprill 18, 2006

"Konservatiivsus kui uus alternatiivsus. Ja veel üks viis üllatada." Krister Kivi, EE
Mina ei tea, aga millegipärast kõlab see lause nii hästi. Ta kirjutas Juku-Kalle Raidist ja terve see artikkel oli tore. MJ-l oli õigus, et ta oskab kirjutada. See selleks. Ma tahtsin hoopis oma rattast kirjutada. Ekspress sattus juhtumisi läheduses olema ja siis ma lugesin 1 loo läbi. Just nimelt.

Aga rattaga on see asi, et ma olen enda üle natuke uhke. 4 päevaga peaaegu 50 kilomeetrit sõidetud, paarsada meetrit jääb puudu. Tean, tean, et parematel aegadel suudaksin rohkemgi, aga hei!!! praegu on kooliaeg. Jeeeehuuuu.

Ja nüüd kõige tähtsam lause: "...ja jalgratta keldrist võtmine ja sinna panemine on ikka veel suureks jõupingutuseks ja parajaks akrobaatikanumbriks." Tegelikult kõlas see teistmoodi, kui ta mind keldris 1. korda ründas ja minu pähe end istutas, aga jah.
 Posted by Picasa

0 Teiste mõtted:

Postita kommentaar

<< Home