laupäev, aprill 22, 2006

Primavera*

*kevad

Täna hommikul, kui ärkasin, polnud mu toas enam pime. Seal oli hoopis väga valge. Ja ilus, ilus, ilus, ILUS!! Päike tuligi mulle külla, nagu ma umbes nädal või rohkem tagasi palusin. Aitäh neile, kes ta minu juurde juhatasid.

Tegime Heiliga oma tubade aknad lahti, pistsime pead välja ja rääkisime. Ta elab mu kõrvaltoas ikkagi. See oli tore. Tegime isegi selle kindlaks, et nii on võimalik teineteisele igasuguseid asju ulatada. Mina andsin talle näiteks Bravo. Läbi õhu. Läbi õue. Läbi ilu.

Kass istus ka akna peal kogu aeg. Aken oli pärani lahti ja kass istus väljas aknalaual. Ta vaatas alla. Vaatas üles. Vaatas vasakule, mõtles paremale. Ja ma nägin seda, et ta nautis. Kevad jõudis ka kiisuni. Ja see on tema esimene kevad. Kõige-kõige esimene. Seda ei tohi ära rikkuda. See tuleb hääääästi ilusaks teha. Viime ta pärast ehk rihma otsas õue. Ja siis saab ta kevadet juba oma käpakestega puudutada. Ma luban tal isegi oma ajalehti praegu süüa. Las naudib kevadet. Aga ta võiks tükid pärast ise prügikasti visata. Ja oi, ma armastan oma kassi rohkem kui enne!

P.S. Rullnokkadel ja bemarivendadel on ka kevad kätte jõudnud. Nad passivad maja ees ja autos mängib tümps. Nii, mina panen nüüd Green Day või MCR-i mängima ja avan akna. Vooooot.
 Posted by Picasa

0 Teiste mõtted:

Postita kommentaar

<< Home