reede, aprill 21, 2006

Salajane sarimõrvar

"I usually don´t kill boys. I kill girls who own them."

See oli 1. lause, mille ma täna ütlesin. Ärkasin kella 6 paiku nagu alati, käisin WC-s ja korrutasin seda lauset. Siis läksin tunnikeseks uuesti magama ja mõtlesin, et seda lauset ei tohi ära unustada. Mul pole aimugi, kust see tuli. Ta lihtsalt tuli. Vaikselt ja sõnagi lausumata hiilis ligi. Ja kui ma hommikul ärkasin, kummitas see mind täielikult. Kas ma olen unenägudes mingisugune sarimõrvar või mis? Kõiki unenägusid inimene ju ei mäleta.. Järelikult ei mäleta ma neid unenägusid, kus ma selliseid asju teen.
 Posted by Picasa

4 Teiste mõtted:

Anonymous Anonüümne arvas nii...

Aga mäletada, seda linnuga juhumit. Saad load varsti kätte??? Mul on meletu tahtmine kellelegi halba teha..!!!

21 aprill, 2006 21:11  
Blogger Ari arvas nii...

Sarimõrvar..nojah, ega sa ju oledki kahtlane. Ehk näed unes ka midagi..veidrat..või on uni hoopis sinu päriselu??
sa tapad inimesi läbi une. Igal hommikul on keegi kusagil surnud..sa oled..Shinigami..Girls-Shinigami..:S (sest sa tapad tüdrukuid..)

21 aprill, 2006 21:40  
Blogger Silts arvas nii...

Jah, küll see lind ka tuleb! Mul on teisipäeval ja kolmapäeval eksamid. Eks näis, äkki läheb hästi (:

22 aprill, 2006 13:12  
Blogger Silts arvas nii...

Shinigami on lahe sõna tegelikult. Ja ma vaatan Bleachi ja tean, mis see on. Aga ta ju ei tapa neid, ta on lihtsalt surmajumal. Ta viib hinged ära või nii.

22 aprill, 2006 13:13  

Postita kommentaar

<< Home