neljapäev, märts 31, 2005

Brüssel - nii kaugel, samas nii lähedal...

Issi helistas. Lõpuks ometi. Vahepeal hakkasin isegi mõtlema, et midagi on juhtunud. Mitte minu issiga, palun! Ta on praegu Brüsselis. Lennuk läheb alles õhtul. Terve päev lennujaamas passida...Raske. Ja ta pole viimased 24 tundi korralikult magadagi saanud. Ajavahe. Nii, täna õhtul hilja jõuab ta Tallinna, oma koju. Homme puhkab ja põhjalikult. Paneb tööasjad valmis, et värske ja puhanuna esmaspäeval naasta. Siis laupäeval tuleb Haapsallu, meie juurde. Hurraaaaaa!! Huvitav, kas ta Hawaiil pilte ka tegi? Mida Toronto mamma teeb? Appi, Hawaii on ikka nii kaugel. Kohutavalt kaugel. Ta vajas seda puhkust, tõepoolest. Oli näha, et muidu tabanuks teda läbipõlemisoht. See kokkuvarisemine trepikojas, kui mina olin Tartus...Jube. See oli ammu tegelikult, ma ei mäleta kuupäevagi, aga see oli hirmutav. Ma tean, et ta tervis pole just parimas korras. Muidu ta ju mõnikord Meremeeste haiglas ei viibiks ju. Loodame, et kõik läheb paremaks. Minu issi!! :D

0 Teiste mõtted:

Postita kommentaar

<< Home