esmaspäev, august 15, 2005

Kriiskavalt roheline

Sain eile ühe raamatu läbi. Elme Väljaste "Kõigest kaheksateist". Getter luges seda reisi ajal bussis, mina lugesin vahepeal üle tema õla. Siis ma naersin selle raamatu tobeduste üle, aga juba reedel, esimesel päeval pärast reisi, läksin raamatukokku ja kui seda nägin, siis pidin sellegi võtma. Ma ei hakka praegu pikalt kirjutama, kirjutan ainult Margusest. Väga kahtlane tegelane. Üdini roheline, ütleksin, et ta läheb isegi üle piiri. Kohutavalt. Bussis said teised ka seda kohta lugeda, enne kui Getter pahaseks sai. Kes seda ei lugenud, siis nüüd on võimalus. Pange vaim valmis!
"Kõigest kaheksateist", Elme Väjaste, lk. 134:
""Võtame näitlikult," alustab Margus ülitõsiselt, "meid on kokku neli - niisiis grupike, väike armurakuke on koos. Kui me täna õhtul kõik koos seda värki teeksime, siis esiteks hoiaksime kokku ajas: grupiseks aitab kindlasti kiiremini erutusele kaasa. Muidu jahmerdaks igaüks omaette, võib-olla igaüks, näiteks sina, Taali, ei saakski kahekesi seksides orgasmi. Vabanda, ma tõin ainult näite, aga grupikaga seda ei juhtuks. Kui sul näiteks Ecuga ei õnnestu, teeks mina sulle ära või viiks Siisu sind orgasmini. Siis veel voodiriiete kokkuhoid. Pesta oleks vaja ainult ühte aluslina, mitte kahte. Vannituppa võiksime neljakesi koos minna - Siisul on see ju mõttetult pirakas. Veevarudele, eriti just sooja vee varudele mõeldes, oleks see igati kasulik. Veel tuleks kõne alla meeste ja naiste kokkuhoid. Üks mees võiks olla mitme naisega ja vastupidi. Kui grupikas meeldib, siis võiks ja tuleks ringi laiendada ning kokkuhoid oleks veelgi suurem! Kas teeme täna õhtul ära?""
Kui tahate teada, mis edasi sai, siis lugege. Mina tean, mul on raamat läbi! Aga see pole mõni selline raamat. Päriselt. Sealt leiab ka arukaid asju. Ja päris palju. Keegi sureb ka. Rohkem ei ütle. Mitte praegu.

0 Teiste mõtted:

Postita kommentaar

<< Home