kolmapäev, jaanuar 11, 2006

Ma oskan rõõmsat nägu ka teha.

Selle pildi tegime eile. Erikaga. Mina naeratan esiplaanil. Jah. Ma oskan veel rõõmsat nägu teha. Ja eile oli päris tore. Lehte paljundada oli ka naljakas. Muuseas suutsin ma endale paberiga kätte lõigata ja pärast seda proovisin lehti mitte eriti näppida, muidu oleks need veriseks saanud.

Täna müüsime lehti. Mina sain enda omadest lahti, aga kõik lehed pole ikka müüdud. Jama. Neid sai vist ikka liiga palju.

Tegelikult olen ma päris väsinud. Kohutavalt lausa. Viis tundi olen ma juba maganud. Nii tore. Nüüd saan veel päris kaua magada, sest aega on palju. Aega magamiseks.

Ma mõtlesin, et tekitaks endale uue harjumuse. Paneks kella mingi tund aega varem äratama ja siis uimerdaks seal voodis niisama. Hea on uimerdada. Veel parem on magada.

Tegelikult on mu pea praegu päris raske. Kui magan, siis muutub pea kergemaks. Eks ma proovin siis magada. Ja ma ei saa ikka aru, mis mul viga on. Pingepeavalud? Mitu korda nädalas? Vastik. Migreen võib ka olla, kuigi valutab teistest piirkondadest. Posted by Picasa

4 Teiste mõtted:

Anonymous Anonüümne arvas nii...

see tagumine seal on tõesti minu moodi. ja mina kuulsin, kuidas sina ütlesid, et kätte lõikasid. ja siis müüsin mina neid ajalehti kah. :)

Ricka

14 jaanuar, 2006 19:36  
Blogger Silts arvas nii...

Ma ütlesin sada korda, et ma lõikasin kätte (:

15 jaanuar, 2006 11:57  
Anonymous Anonüümne arvas nii...

Miljon korda. Valge miljon korda.

Ricka

16 jaanuar, 2006 19:08  
Blogger Silts arvas nii...

Valge miljon? Valge? Aa, ma saan nüüd aru. Hea, et roosa miljon ei ole (:

23 jaanuar, 2006 22:21  

Postita kommentaar

<< Home