laupäev, jaanuar 07, 2006

Shiltsa Montag


See on Shiltsa Montag. Täitsa alguses. Siis, kui ma ta lõin. Selles ruumis on ta loodud. Selles ruumis proovisin talle soenguid ja riideid. Selles ruumis määrasin ta iseloomu. Karu hoiab ta käes sellepärast, et ta on kala. Tähtkujult. Kõik kalad hakkavad Simsi karusid kallistama.

Shiltsal on nüüd kaks last. Andrea ja Drakulina. Tema kihlatu on endine vampiir. Shiltsa oli ka mõnda aega vampiir. Nüüd on ta taas inimene, sest ta jõi eliksiiri. Tegelikult ma armastan Shiltsat. Nii palju, kui saab armastada mängu tegelast.

Nüüd lähen ma TS 2 Nightlife´i mängima ja hakkan eludega manipuleerima. See on nii lihtne. Nad teevad kõike seda, mida mina tahan. Nende tahe on minu tahe. Mul on võim. Simsis on võim mängija käes. Praegu olen mängija mina. Kas keegi mängib ka minu elu nagu mängu ja manipuleerib sellega? Seda ei saa ma vist ealeski teada. Posted by Picasa

0 Teiste mõtted:

Postita kommentaar

<< Home