reede, jaanuar 06, 2006

Punane kleit.

Esiplaanil kaks motikameest või midagi sellist. See pikkade juustega on see minu sugulane, kes ise nagu ei tea vist, et ma tema sugulane olen. Ma ka ei teadnud eriti. Aga ma pole talle öelnud ka. Aga Meelis mängib tegelikult päris hästi kitarri. Ükskord, kui me Maarjaga teatriõuel istusime ja grillvorste müüsime, mida keegi küll eriti ei ostnud, siis ta oli seal mingi kambaga ja nad mängisid meile päris palju. Tore oli. Ma tean, siis oli esimene kuukontsert, kus mingi tädi laulis. Järgmine kuukontsert oli parem. Järgmisel läksin ma rokist hulluks. Nii hea oli rokkida. Ja muidugi olime meie Maarjaga need, kes lava ette jooksid ja kohe tõmblema kukkusid. Nagu alati. Alates Eddie Baytosest. Aga nii hea on. See on meie traditsioon. Ma mäletan Marelle ilmet. See oli kuidagi vanainimeselik. Seda mäletan ma hästi. Mul oli selline tunne, et talle see eriti lõbu ei paku. Aga mulle pakkus, sest see oli liiga hea. Ja seal oli tore Norras elav väliseestlane, kes kutsus meid külla (: Tegelikult on see hoopis teine üritus. Hoopis varasem asi. Augustis toimunud asi. Nostalgiapäevadest niipalju, et see on peale paraadi tehtud. Linnapea pidas oma kõne ära ja siis me laulsime. Laule, mida mina ei osanud. Aga sõnad olid ju ees, nii et pole hullu. Selle pildi peal olen mina oma punase kleidiga. Ja punased ketsid olid ka. Need ketsid olid päriselt ka minu omad, kleit oli teatri oma. Minust vasakul on Eve oma pruutkleidiga (: Ta lillekimp oli enne ilusam, aga ta pistis käe autoaknast välja, kui me paraadi stardikohta läksime. Koos kimbuga muidugi. Pärast korjas ta tänavalt oma kimbu jäänuseid. Paremal on Sirje, siis tuleb...appi, ma ei mäleta ta nime!! Jube!! Ma tean ju seda. Me mängisime koos "Kassis" ja puha. Ta oli koer, mina hobune. Ma mäletan ta häält, ta ilmeid, ta välimust. Ma kuulen ta häält praegu. Aga nimi?? Luule, Viive, S..Ei olnud S-tähega? Luule kohe kindlasti mitte. V.... Viis tähte oli. Appi. Pärast teda tuleb igatahes Pille, siis Marge ja minu arust Liisi lehvitab seal ka.
 Posted by Picasa

0 Teiste mõtted:

Postita kommentaar

<< Home