neljapäev, jaanuar 05, 2006

Hm. Käisin hommikul sõitmas. Esimest korda sõitsin posti otsa. Platsi peal.
Tõnisson: "Kas teil oli väike avarii?"
Targo: "Ei, meil oli väike "olgu"."

Ma ütlen ju iga asja peale "Olgu", kui autoga midagi valesti läheb. Mina ei tea, miks ma nii teen. Lihtsalt teen. Harjumus. Harjumused ei kao üleöö. Mõni harjumus ei kao kunagi.
Platsil oli veel kaks autot ja ma hakkasin hullult susserdama. Noh, viimati sõitsin ka mingi 14. detsembril. Aga oleks võinud paremini. Alati saab paremini.
Ostsin paki paberit. Nüüd on jälle odavad paberid tagasi tulnud. 95 krooni pakk. Päris ma ostangi veel seda 180-kroonist. Haha. Elu hakkab vist jälle ülesmäge minema, aga ma ei tea ka.
Kuulan purevolumes emo-muusikat ja olen koolis. Ojee.

2 Teiste mõtted:

Anonymous Anonüümne arvas nii...

no nii tubli ju--! oleks ma ka nii tubli--:( oleks ma ka nii tubli, et istuks vaheajal ka koolis--:P aga no, ainult 1 päeva veel-- eks alustame varakult:)?

05 jaanuar, 2006 16:11  
Blogger Silts arvas nii...

Alati võib ju vaheajal kooli istuma minna. Keegi ei keela (: Ja mida rohkem inimesi seal istub, seda toredam ju on.

06 jaanuar, 2006 14:35  

Postita kommentaar

<< Home