esmaspäev, jaanuar 02, 2006

Tahaks vajuda sügavale musta tooli.

Koolis. Arvutiklassis. Siin on palju musta värvi toole. Neid pehmeid. Neid, millega sõita saab. Ralli mööda arvutiklassi. Seda on ka tehtud. Mina ka. Ja mina peaks olema see, kes vastutab, et mitte keegi ajalehe ajal nendega ringi EI sõidaks. Mulle meeldib sõita. Ja nende sees on hea magada ka. Pehme. Pehme. Pehme. Printer on loll. Ta on enda arust offline. Kuradi võrguprinter. Ta peaks ju printima sellest arvutist, mis asub teises toanurgas. Loll loom.

3 Teiste mõtted:

Anonymous Anonüümne arvas nii...

kas sa selle ikka elektrivõrku panid? oli ta ikka rööbiti teiste asjadega?

ricka:)

03 jaanuar, 2006 13:17  
Blogger Silts arvas nii...

Mina ei tea. Nüüd vist saab. Ma helistasin Valdole. Ja Reneele ka. Vot.

04 jaanuar, 2006 20:11  
Anonymous Anonüümne arvas nii...

Aga Randole? Ja Marellele?

05 jaanuar, 2006 16:09  

Postita kommentaar

<< Home