reede, jaanuar 06, 2006

Liikuv pilt.


Kerli tegi selle pildi. Me käisime koos mööda maja ringi. Käisime vanade asjade näitust vaatamas. See on teisel korrusel SEE-s. See kujutab endast vanaaegset hotellituba. Ikka Nostalgiapäevad. Kõige esimene neist. Ma kandsin ainult ühel päeval kolmest valget seelikut. Ja see oligi see päev. Aga see oli tegelikult hea päev. Aga selle seelikuga on küll nii, et teatrist peaks sellega eemale hoidma. Seal on palju rahvast. Palju mehi. Üks (Urb, tema on oma) ütles mulle, et ma olen oma ketside ja seelikuga nii seksikas. Teine väitis, et mu seelik paistab läbi veidike, mille peale mina kuulutasin, et ma tean. Oi, küll ta oli õnnelik. See juhtus siis, kui ma baarileti taga olin. Mulle meeldib see seelik. Oh. Aga see paistab ainult veidikene läbi.
Ma liigutasin veidikene, kui Kerli pildistas. Mhmh. Posted by Picasa

0 Teiste mõtted:

Postita kommentaar

<< Home