laupäev, jaanuar 07, 2006

Sibyll Gelbous

Tema nime ma tean. Aga tema pole ka minu oma. Heili oma on. Heilile meeldib oma simidest pilte teha. Ma hakkasin täna vaatama, et Simsi pildid on päris head. Pärast seda, kui olin 600 pilti ära kustutanud (umbes pooled, enamik neist väiksed jurad). Neis on päris palju peidus. Ja ma tean enam vähem nende taga olevaid lugusid. Ja pilte on palju. Ja iga mängukorraga tuleb neid juurde.

Sibyll on Heili teismeline. Ta seisab üksi keset maanteed, teadmata, kuhu ta läheb. Ja ta näos on kurbus. Ma olen hakanud tähele panema, et nende nägudes on üldse palju kurbust, justkui kurvastaksid nad selle üle, et nad ise oma elusid ei juhi. Arvutimängutegelastel pole ju tõelisi tundeid. Nad ei ela ju päriselt. Siiski on nad mulle vahepeal kohutavalt kallid. Ma tean, et see kõlab tobedalt, aga nii see on. Posted by Picasa

0 Teiste mõtted:

Postita kommentaar

<< Home