neljapäev, aprill 27, 2006

Aloha.

Direktor armastab meid! Larusel läheb hästi, kuigi ma ise mitte kui midagi eriti selle heaks ära ei teinud. Ma olin pärast seda keemia tööd nii hunnikus omadega. Kuradi kirves töö, napilt sain valmis. Aga ma ju oskasin tegelikult! Kuigi see OLI nõme töö. Igatahes.

Kui keegi ütleb veel "autokool", "sõitma", "auto" jne, siis saab peksa. Täiega kõrini on juba sellest. Kõik Kalled ja läbikukutajad põlema!!!!

Ahjaa, ma pidin selle Erikale pühendama. Haha. Näe, Gerard lehvitab sulle. Gerard Way. Ja ta on seksikas.

Ja puudel nuudliks! Posted by Picasa

3 Teiste mõtted:

Anonymous Anonüümne arvas nii...

Ei ütle neid sõnu.
Puudel on blondiinide koer/koer-blondiin (keegi väitis nii).

27 aprill, 2006 18:11  
Anonymous Anonüümne arvas nii...

Haa, ma olin seal, kui sa seda kirjutasid. Ja pärast tahtis su kass mind ära süüa :D:D

27 aprill, 2006 19:06  
Blogger Silts arvas nii...

Meie naabritädi, kellel on puudel, on ka heleda peaga. Äkki ta oli noorena ka blondiin. Äkki on siiamaani.

28 aprill, 2006 13:40  

Postita kommentaar

<< Home