esmaspäev, aprill 24, 2006

Homme on platsieksam. Ma armastan arbuusikomme. Täna oli Marisel endal ratas. Me lähme vist teatriga volbrit jooksma ja viimast kohta kaitsma. Ülehomme on linnasõit. Mu auto on Tallinnas. Issi läheb nädalavahetusel Loksale, nii et korter jääb minu päralt. Pidu Tallinnas? Gavin tuleb homme Eestisse ja laupäeval on düüdipäev. Analüüsieksami tähtaeg nihkus natuke edasi. Pole kindel, kas me esineme Klubi 8-s (tahan-tahan-tahan!!). Panic! At The Disco rokib (vaata pilti). Tahaks midagi. Mu juuksed on värvitud (kael ja nägu ja käed ka). Ma kardan natuke. Ma näen kahtlaseid kelgutamisunenägusid, kus Annaliisa sees on. Laupäeval KUMUsse. Elu on mummuline, kui ma eksamitel läbi ei kuku. Capiche. See oli informatiivne postitus. Haha.
 Posted by Picasa

0 Teiste mõtted:

Postita kommentaar

<< Home