reede, aprill 28, 2006

Adieu! Adjöö!

Peaksin ära mainima, et kolisin natuke. Nüüd elan siin: http://shiltsa.wordpress.com
Seal ei ole veel midagi erilist, aga ma uurin ja puurin ja otsin maa alt ka ja teen selle ilusamaks. Enda omaks teen. Ja kui mulle seal ei meeldi, siis tulen, nina norus, siia tagasi. Aga mul on tunne, et mulle meeldib. Praegu meeldib küll. Ja ma annan teada, kui peaksin siia tagasi kolima oma kohvritega. Vot. Ja ma lähen kohe-kohe Tallinna ja elu on praegu heleroheline ja nõrgalt tuuline.
 Posted by Picasa

4 Teiste mõtted:

Anonymous Anonüümne arvas nii...

Ma nägin sind seal. Sul oli jalgaratas ka.

28 aprill, 2006 14:59  
Blogger Silts arvas nii...

Käige kanni, spämmarid.

23 jaanuar, 2007 00:50  
Blogger Silts arvas nii...

Lalalaa, külastan oma vana kodu.

23 jaanuar, 2007 00:50  
Anonymous Anonüümne arvas nii...

Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

02 märts, 2007 12:56  

Postita kommentaar

<< Home