neljapäev, august 18, 2005

?

Oh, ma olen üksi kodus. Nii hea on. Rahu ja vaikus. Ja ma võisin ööseks vabalt arvuti lahti jätta, et filmid mõnusalt edasi laeksid. Sellel postitusel pole eriti suuremat mõtet. Kirjutan vaid seda selleks, et siin midagigi oleks. Kui ma vahepeal vahele jätan, siis ma hakkangi vahele jätma ja nii tekivadki mitmekuised lüngad. Vot.
Homme algavad Valge Daami päevad. See tähendab, et mina hakkan teatris elama. Kolm päeva. Hommikust ööni. Öösel on kuukontsertid. Oi, kuidas ma neid igatsesin. Igatahes teatril läheb aina paremini. See on hea asi. Halb asi on ka. Mann on nii väsinud kogu aeg. Kogu aeg on vaja midagi teha. Ta vajaks tõsiselt puhkust, aga selleks pole lihtsalt aega. Tuleb meelde kevad, mil ma endale igasuguseid ülesandeid kokku kuhjasin. Olgu, see postitus on juba algusest peale mõttetu. Ma panen parem riidesse ja toon alt postkastist Ekspressi ära. Ehk tekib mõtteid.

4 Teiste mõtted:

Blogger Gustaaf-Fernand arvas nii...

Ok, a wild guess: Yuo're blond (Blondiinliblikas), it's about your neighbour (ma võisin), cursing (Vot), his name is Valge Daami and he's a postman (postkastist).
There you go, that was easy!

18 august, 2005 11:06  
Blogger Silts arvas nii...

Haaa...You are so funny! I´m not blond actually. Not really. Look at those pics: www.rate.ee/users/Discipulus/
Ma võisin means actually I could. Vot is not a word for cursing. Valge Daam means White Lady and it is festival held in Haapsalu. It starts tomorow. There is play and many more things. I am part of this. And postkast is mailbox. I went to get the newspaper. That`s all. But you are so funny!!

18 august, 2005 14:22  
Blogger Ari arvas nii...

Silja...et sa iga kord ekspressi postkastist urgitsemas käid, seda ma teadsin..aga et sa riidesse paned? arvasin, et jooksed hommikumantlis ja sassis juustega alla, üks hommikususs kukub maha:P

18 august, 2005 14:30  
Blogger Silts arvas nii...

Alisa, sa ei pannudki eriti mööda. Aga ma ei kanna susse ega hommikumantlit. Tegelikult oli mul seljas tobe koduseelik ja HG t-särk. See on niigi hull. Ja juuksed on mul nagunii sassis.

18 august, 2005 14:37  

Postita kommentaar

<< Home