neljapäev, aprill 06, 2006

Teater

Eile oli väga mõnus tund. Pool tundi passisime niisama. Mina tegin bioloogia ülesandeid (geneetika, oi kuidas mulle meeldib!), jõudsin arusaamisele, et selles ülesandes oli ühel naisel raudselt armuke, sest nad poleks ealeski sellist last saanud. Täna sain koolis teada, et Muumi, tore tädi, oli meile ühe asja valesti öelnud.

Me joonistasime ka. Ja minu ostetud kaeraküpsised said kiiresti otsa. Need olid head. Reelika ostetud küpsised olid ka head. Ta ostis 1.20 eest. Hehe. Aga ta sai umbes 5 küpsist isegi! Vägev. Anneli tegi tabelit ja statistikat. Ta arvutas välja meie keskmise vanuse, jalanumbri, laste arvu peres, loomade arvu, pikkuse. Midagi oli veel. Nalja pärast oli ka meie keskmine IQ. Tegelikult ei teadnud mitte keegi oma IQ numbrit. Noh, mina tean, mis see mul aasta tagasi oli. Ja see oli väga lampis asi. Ja lapsi meil endil ka pole, nii et see arv (kui palju MEIL keskmiselt lapsi on) tuli ka imelik.

Paar tsitaati.
Kui Anneli arvutas aukude arvu...
Anneli: "Janari, mitu auku sul on?"
Janari: "Missuguseid auke?"
Silja (mina): "Ikka neid auke, kust sa mingeid asjasid läbi riputad!"
Anneli: "Käi ära, Silja, sa oled nii rõve täna!"

Koduloomade hulka arvutades..
Janari: "Ma olen iseenda koduloom."

Rekordite raamatut plaanisime ka. Seda SEE teatri oma. Ja me teeme selle ära. Lähme tänavale inimesi kallistama. Kostüümides.

Ma taipasin eile õhtul veel seda asja, et ma olen 18 ja võin abielluda. Abiellume?
 Posted by Picasa

1 Teiste mõtted:

Blogger Ari arvas nii...

Abiellume???
Oled sa kindel?
Kellega sa tahad?
Madisega?

07 aprill, 2006 19:21  

Postita kommentaar

<< Home