neljapäev, aprill 06, 2006

Piigalaps ja poeglaps ja vanamees ja Lemme ja Lonni

"Nad ehitavad nagu mesilased, aga neil ei ole mesilase silmi. Ja sellepärast nad omaehitatud tarudes eksivad ja käivad nagu pimedad ringi."
Erni Krusten

See tsitaat on nii sügav, et ma upun sellesse.

Nii lõppeb see näidend, mille põhjal ma pean analüüsi koostama. Analüüsieksam! Alguses tundus see liiga kummaline ja isegi mõttetu, aga lugesin selle just uuesti läbi. Seekord mõttega. Leidsin, et see on ikka päris sügava sisuga asi. Ja ma leidsin palju huvitavaid fakte. Milline kaval peitmine! Milline ülesehitus! Ja mul tekib tunne, et MINA siiski ei oska näidendit kirjutada. Nii läbimõeldult kohe kindlasti mitte. See on meistriteos, mida ma praegu loen. Mis siis, et ma ei tea isegi pealkirja. Selle pean ma ise välja mõtlema. Analüüsi esimene punkt: pealkiri. Kui pealkirja pole antud, tuleb see sisust lähtudes ise välja mõelda.
 Posted by Picasa

3 Teiste mõtted:

Anonymous Anonüümne arvas nii...

Silja, palun tee minu eest kah see ära *inglinägu* ma nagu pole sellega üldse kuhugi jõudnud, ja ma ei ole seda nii lugenud kah et millestki aru saaks *hästi kurb nägu*

06 aprill, 2006 22:24  
Blogger Silts arvas nii...

Muhvikene, loe rahulikult, aeglaselt. Ära satu paanikasse. Sa saad aru! Ma tean, et sa suudad! Ja sa saadki siis aru.

Täna olen ma Kingpool, sest mu ketsid on praktiliselt pooleks.

07 aprill, 2006 17:30  
Anonymous Anonüümne arvas nii...

aga seda, et täna ma olin ka natuke nagu kingpool, tossud olid katki :P Ja ma tglt ka ei saa aru sellest

07 aprill, 2006 20:05  

Postita kommentaar

<< Home