laupäev, aprill 08, 2006

Ase P = Pesa

Ma leidsin endale ka ometigi pesa. Minu pesa asub suures toas väikse diivani peal. See on see kahekohaline diivan. See, mille peal on kassi magamiskorv. See, kus on tavaliselt suured ajalehehunnikud. See, mille juures on telefon ja meie tore põrandalamp.

Kolisin täna raamatute ja vihiku ja hariliku ja pastakaga sinna. Mulle sobib. Oma toas on ka pesa, aga ainult siis, kui mitte kedagi peale minu toas ei ole. Mul ei saa mingit pesatunnet tekkida, kui Heili samal ajal Simsi mängib. Loogiline. Pesaks muutub voodi umbes sellistel kellaaegadel nagu praegu. Ja hommikuti. Hommikuti, kui kõik magavad, ning ainult kass ringi sahistab.

Ei võta minu pesa ära. Minu uut pesa. Mina ei luba. Panen käed risti, toetan selja vastu kappi, istun põrandale ja ütlen: "Mina ei luba!". Ütlen seda väikse lapse jonnakusega. Ütlen samamoodi, nagu ütlesin: "Ma saan õe!", sest ma ei tahtnud venda. (:
 Posted by Picasa

0 Teiste mõtted:

Postita kommentaar

<< Home